Celebrating Birthday

I had a wonderful birthday every year. my family is very particular about this celebration. since my brother married to my sister in law, a birthday celebrating is becoming more meaningful. my sister in law is a caring person and always the one planing most of the birthdays occasion. different to my elder sister, she does not like to celebrate this kind of thing. hehe. but it's ok. every person has their own thoughts.


lucky me, i lived with my brother since my father past away. cara aku berfikir dan cara aku melihat kehidupan berbeza dengan adik beradik aku yg lain. lived with my sister in law, aku lebih kurang jadi macam dia la jugak. celebrating birthday, mother's day, father's day and all. kalau ikut resam keluarga aku, tak la macam ini.
true, ur surrounding make u what u become today. alhamdulillah, aku rasa bertuah sebab aku di besarkan dengan suasana kasih sayang dan saling mengingati antara satu sama lain dalam keluarga. aku harap anak-anak aku pun jadi macam tu. di besarkan dengan suasana kasih sayang supaya mereka pun dapat memberi lebih kasih sayang kepada org lain. setakat ini, aku nampak aku dalam diri Nana. sangat sensitif dan sangat penyayang. tapi mudah-mudahan sampai bila-bila. mudah-mudahan tidak berubah. amin.

No comments