on zara...


Lia sekarang ni dah pandai berdiri sendiri. dan sangat la garang orang nya anak mama ni. suka jerit-jerit (ha.. ini yg mama n papa kurang berkenan) tang lain mmg lia superb. good girl sangat tak byk ragamnya. kecuali, dia nak makan dia mmg jerit. bagi dia jerit tu menarik perhatian mama la kan. huhu..

and lia sekarang dah pandai naik atas (tingkat atas) sendiri. tanpa di sedari oleh mamanya, dia dah sampai kat atas. itu pun kalau nana dulukan. dia pantang dok sendri (macam mamanya) dia tak ske sendiri. dia suka ada kakaknya gak. walaupun kakaknya selalu tolak n peluk geram kt lia.

anak ku la hai.................

No comments