aku pun tak tau

masalah aku .. bila nak wat entry kat blog aku ske entry bergambar. tak reti nak bersembang tanpa gambar. tapi hari ni aku nak entry tanpa gambar :)

lately, was being busy like a bee dengan lia yang baru baik demam, rumah yg berhabuk, plus mummy pun dah balik labuan. so, lepak kat umah buat la aktiviti setempat dengan hubby. kebetulan pulak sekarang ni hubby agak busy dengan kerja, so, tak dapat nak berlibur n joli katak. terperuk la kami di rumah. anyway, renovate rumah lagi.. ruang tamu atas dan bawah. baru terasa semangat baru ..

semenjak datang KK ni, aku rasa happy. hubby is around, anak-anak aku jaga sendiri, byk kawan-kawan baru - azura, onie, nana, asrin, iena - ramai lagi, tp kawan-kawan yg ini yang selalu contact. oh yes, ada inoi gak. jadi meriah la hidup. ramai kawan-kawan yang sepesen :)

tinggalkan alam persekolahan dan uni, aku rasa sedikit sunyi tanpa kawan. di sini, alhamdulillah, ada gak kawan-kawan baru. suasana baru ... semangat baru ... (walaupun dah hampir 7 bulan kat sini, aku masih terasa baru sampai kelmarin)

1 comment

nanazack said...

xde gambo pun xpe, ko hentam je nk tulis apa2 pun...hehehe... skangni hb bz kan? sabtu ahad kena keje....bosannye duk terperuk dlm umah..huhuhu

p/s: ptgni aku x pegi..hb dah siap2 bwk set golf dia...sabtu ni kena keje katanye, tu yg dia nk 'pukul' hr ni gak...huhuhu