anak-anakku

tak tau macam mana nak luahkan betapa aku sangat sayang pada anak-anak aku. walaupun aku tau aku bukan mama yg baik.. selalu marah-marah.. tapi.. aku sangat sayang pada mereka berdua ni. mmg la bukan senang nak membesarkan anak-anak. teringat pada pengorbanan mak-mak kita kan.

ni bukan apa-apa. bila dengar gempa bumi sana.. gempa bumi sini.. terasa bumi ni dah tak lama lagi ni. mengenangkan saat-saat pun di penghujung. ape agaknya nanti akan berlaku. kalau masa itu tiba.. tentu aku dah tak dpt nak peluk-peluk .. cium-cium anak aku.. hmm... sedihnya bila aku dok pk macam ni..

2 comments

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

lama2 tengok muka Nana,macam muka papa dia plak...hehehe....

Nina and Zara's Mum said...

hehe... ye ke... mmg nana ikut muka belah papanya... ikut muka exactly muka my MIL.