Lia manja + mama demam

 
  

bucuk sorang ni mmg sangat manja ngan papanya. pantang dengar suara papa dia balik, dia mesti bangun cari suara tu kat mana. papanya kerja pagi2 lagi, sebelum derang bangun papanya dah kerja. kadang balik tengahari, lia tengah nap. petang baru jumpa balik. apa tak dia rindu kan papanya :) sian kat lia. tapi kesian lagi kat nana. dulu tak merasa kasih sayang yang full-blast macam lia ni. rezeki masing-masing kan. dulu nana mmg kurang dapat pelukan dan ciuman.. tp selalu dapat flying kisses and giveaway dari papa. 

sy dan lia tak sihat ni. selesema and batuk. tapi lia nampak ada ok skit dah. sy ni asyik dengan panadol soluble, tapi tak pandai baik2. sakit kepala. hm. tapi mungkin pasal sinus yang tak baik-baik lagi. ni planing nak wat sambal belacan la pulak utk makan tengahari. macam mana nak baik ? hmm.. tak perlah, watkan utk org tu je la.. kita tengok je. makan nasi dengan kicap :)

No comments