Macam Anak Dara


gambar ni sebenarnya nak mms kt akak ipar sy. baju ni raya tahun lalu kot dia belikan. tp tak muat. sebab nana badan sekeping. sekarang ni pun masih sekeping, cuma dah frame besar skit, so, boleh la pakai kan. baju seksi tu... sy pun tak penah pakai baju seksi macam ni (hehe.. kt umh ada lah)

bila tengok nana pakai baju macam ni, macam terasa eh, dah besar dah anak sy ni. dulu aku timang2 kt tangan sekarang ni macam dah besar dah rupa anak dara dah. hmm..

yang kat belakang tu interprem. hehehe... jangan tak nampak ye.. lia ada kt belakang tu dok dalam katil pink :)

1 comment

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

ahahaha...mana bley tak nampak pokok kelapa kat atas paler Lia tu...hihihi