Pulau dekat umah sy

dekat dengan umah sy ni ada jambatan ke satu pulau kecik. sangat cantik kawasan ni. mmg sabah ni di kelilingi pulau-pulau yang cantik dan lautan yang biru. Z teringin juga nak bawa anak-anak ke pulau-pulau ni (ada bot yang bawa ke pulau peranginan ni), tapi sy ni kurang berminat utk berpanas-panas. hehe. almaklum ye, sy ni org pulau. dah puas sangat dengan mandi laut dan cuaca panas. sy duk umh je tak per. pegi tempat ada snow-snow pun ok. hehehe..

but of cos, the view is the very the beautiful. bawa nana jalan-jalan kt tepi jambatan. sometimes, kami cycles 4 beranak kat sana. kalau ada pics lagi, nanti sy tepek k. daaa.....

No comments