Bizzzz Bee........




korang ada nampak tak happy-o-meter kt sebelah kiri ni? saya happy. tp aku sedang memikirkan sesuatu. inilah dalam pikiran saya skarang. instead of being a housewife, sy teringin nak wat sesuatu utk diri sendiri. sy nak berniaga kek. apa-apa kek lah. sebab sy minat kek!

so, ini kek lapis keju kenchana. insyallah, i'll bake a few more cakes in this few days. sy jual tak mahal asal balik modal cukup la utk permulaan :) , insyallah effortable. utk 300 grm macam dalam gambar kedua tu, sy jual RM15.00.

kalau ada siapa-siapa berminat nak beli kek lapis, sila-silalah order ye. sy tak ambik untung sangat. berkadaran dengan harga modal dan sedikit upah penat sy menunggu setiap lapisan cukuplah :)

daaaa............

No comments