Stylish Blogger Award ?


Award ni d-award oleh kawan forum saya. dulu-dulu saya mmg hantu forum. tp sekarang sy dah tak aktif. ntah kenapa. hmm. nanti sy fikirkan kenapa ye. (sebenarnya anak kecik sedang nangis2 kt kaki ni) hehehe..

Terima kasih ye puan DD :)

5 perkara menarik (?) ttg diri saya?
hmm.. susah gak nak jawab dalam keadaan macam ni. tak pe. sy cuba.

1. sy cepat bosan dengan sesuatu. contoh paling senang. design template utk blog. ntah berapa ratus juta kali sy tukar akibat bosan dengan template tersebut. jadi jangan hairan dan anda tidak akan bosan dengan template d blog saya, sbb tak pernah sempat anda bosan, sy dah bosan dulu :)

2. sy, orangnya sangat byk cita-cita dan nak jadi macam-macam dalam satu masa. ambitious la kot. tapi sy selalu tak kesampaian kerana (rujuk : 1)

3. sy, nekad orangnya. kalau sy nak buat sy akan buat, tanpa memikirkan perkara d depan. contoh, sy dipulaukan masa form 1 d SBP, sy depressed dan terus packing barang2 minta kakak saya ambil saya. sy tdk memduduki peperiksaan akhir pada tahun tersebut. alhamdulillah, ada gak sekolah lain nak punggut sy :)


4. sy tak suka maggie kembang. eeeyak.. geli...

5. muka saya tak simetri. mungkin masa kecil, sy tido byk sebelah kanan .. so, sebelah kanan ada kecik skit, sebelah kiri ada leeeeebarrrr skit.. hehe..

dah. dan dan dan award ini dilanjutkan kepada :jeng jeng jeng...

kak janna , nanazack, dinie nur, lilo80 & wantie :)

tahniah my fren.. hahaha..!

No comments