Baking Bookksss... :)


Thank you asrin for a very special gift. sangat suka! harap persahabatan kita kekal ke akhir hayat. sebenarnya tak ada hadiah yg lebih indah melainkan persahabatan yang ikhlas dan kekal. tak mengharapkan apa-apa dari kawan2.. hanya keikhlasan. terima kasih teman-teman... terima kasih. :)

3 comments

Anonymous said...

ala, xde apalah..sajer jer..tak tahu nak bg apa...yeah..i hope our friendship will last forever...

p/s: ermm pas ni ko buat kuih, bg kat aku sket (raya nak dekat dah)..hahha....xyah aku buat dah...hehhe

enz said...

beres.. aku wat kuih raya utk umh, ada utk ko.. hehe...

dinie said...

aku punyer ade x?? since aku xde pape nk bg ko sempena bday nih..hukhukhuk.
just joking..