Tuna Heart Bun

Tuna heart bun (tp bentuknya tak heart pun bila dah masak)

Berikutan dengan weekend yang tak kemana-mana (coz the hubby nak rehat) ... so, sy dengan rasa sukacitanya menguli tepung pau utk wat Tuna Heart Bun ... nak buat saja2 pun ... buat just utk abiskan masa yang rasanya tak pandai nak abis-abis. so, kalau nak buat roti ni mmg byk la kan, jadi sy bagi la kepada jiran dan kawan2 yang sy hampir ... (ps... asrin, sy call tp takde d rumah, onie n nana, sy tak keluar base la beb, so tak dpt nak kasi korang. hehe..

Inilah hasilnya. Alhamdulillah. Berkati menguli dengan tangan sendiri, hasilnya mmg puas hati. kalau pakai mixer tak naik macam ni. tak tau la kan, mungkin sebelum ni tak menjadi. ini kebetulan ok .. ehhhe.. 


Anak-anak kesayangan saya sangat happy bila dapat makan roti panas-panas. lepas roti dan masak, sy bawa anak-anak sy p hantar roti-roti pada jiran dan kawan...

begitulah cerita hari sabtu saya pada minggu ini... best kan ? hehe.




6 comments

Anonymous said...

weh smlm aku balik lambat...sedapnya aku tgk..nanti leh wat lg..huhuh

nanazack said...

mak aiii...shedapnyeee...peberet aku roti tuna nie...huhuhu...ni pki yis kan? ko pki yis jenis apa ek? donut aku xmenjadi lg ni....tau x mana nk cri yis basah kat cni?

enz said...

yis basah aku tak tau kat mana..
aku pakai yis yg dalam paket kecil... jual 10g ... kt BWI ada jual...

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

owh...sedapnyer tuna bun neh. makan bun panas2 besh kan?

nanazack said...

BWI tu kedai apa? kat ne tu?

dinie said...

besh2..wt lg nt ye..hehe