Biar cinta sampai bila-bila...

Sms dari saya:
~Salam kak, where should i start? First of all, i miss you, i miss our time together, i miss the "family" so so much. Happy birthday sister. I m out of words and wishes bcos i reserve it all in my prays. I pray to Allah, for u have a better, happier, and found everything is beautiful and perfect each and every day for the coming years. Needless to say, how much i care and love everything about you. During the happiest time or the most challenging time, i can always count on u. Macam2 I want to say and wish, nothing new about it, cos i already tell you now and then. just wants you to know.."WE LOVE YOU SO MUCH KAK LIN" have a beautiful days ahead k. Hope to meet you up in KK.  ps; nana tidur, nanti ada dia nyanyi utk taiku :) much love, Effa~
Reply dari si dia :
Salam effa. Such a long sms but thank you. It hard to say more with more to express. D most is happiness 2 u n yr family n healthier owez. God has nt close any door but he gv challenge 4 us to go thro b4 we reach d door. Dont wake d sleeping beauty!  Let her enjoy her dream. Take care effa. Remember nothing change between us.

Ada blogger kata : bila kita berbelog, kita kena berbicara dari hati. Inilah masalah saya.  Kalau saya berbicara melalui hati, saya mungkin tak kan berhenti menulis (menaip) tentang keluarga, kekecewaan dan harapan. Nanti naik sengal pula readers. (ada ke readers saya?) :P

Sukar untuk diluahkan dengan kata-kata. Ini adalah sms kepada orang yang selalu ada di sepanjang hidup saya ketika membesar meniti remaja ke dewasa. Macam seorang 'ibu'. Tapi lebih kepada seorang kawan, pengkritik dan pemerhati.

Bekas / bakal bekas kakak ipar.

Tapi bagi saya, dia tetap akan jadi KAKAK saya walau apa terjadi. Title 'KAKAK' bukan hanya pada darah, tapi pada peranan yang sentiasa dimainkan olehnya. Saya sangat sayang pada kakak saya seorang ni, walau apa orang kata. Walaupun apa keluarga sebelah saya kata...

2 comments

NuRuL FaTiN BtE MoHd uSSdEk... said...

sabar ya aunty...semua ada hikmah...sedih rasanya bila terkenangkan samuanya ttg aunty lin...anyway luv u and aunty lin sooooo much...

Effa | Mama FZ said...

Ia fatin, sebenarnya tidak perlu melihat jauh untuk belajar dan menilai kehidupan.

jauhkan yang hitam tinggalkan yang baik-baik saja dalam hati ...