GA Widelia Beauty's Give away


GA ni macam senang, tapi susah jugalah nak mencari gambar. Baru saya perasan, saya memang suka ambil gambar, tapi bukan gambar sendiri. Adui. Jadi saya terpaksalah letak gambar bersama :P

Kalau nak join.. boleh ke sini


ops.. Tahun 2008 .. hikhik.. Alamak, telebiee suda...

Bila saya cantik, suami saya sayang ngee.... :))

Hmm.. nak tag sapa pula kali ni
...

DEQLIS (?)


9 comments

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ok, well done dear!!!
completed!!!
n gud luck oso.. =)

Effa | Mama FZ said...

hehehe... thanks .. you too....

Hazlina Shahrel said...

hi dear.. dah review.. semua ok.. manis je gambo ngan anak tu..

gud luck dear.. thanks for joining..

NM02 said...

mak dan anak sama2 sweet

Effa | Mama FZ said...

hazlina - thank you :))

NM02... Jom join..hehe... ngee.. awak nak sy melanje pisang goreng ke? hehe.. nanti ekk...

deqlis said...

salam,

deqlis dtg amik tag,,
insyaAllah nnati deqlis usha2z ya...
gambo mana nk join nie hihi..:-)

thanks..

deqlis said...

dtg nak kasi award...
jemput singgah...COOL...
:-)

cool kah anda?? jawab soklan award nie ya..:-)

Anonymous said...

kalau x cantik, suami tak sayang ker? hehe...abislah...cam saya, tak berapa cantik...

Effa | Mama FZ said...

deqlis. thank you :))

Anonymous...
cantik bukan pada rupa saja .. pada hati pada tingkah laku... kalau tang muka je cantik, perangai buruk.. suami saya pun tak mo.. hehehehhe...