Nana's Birthday...

7 Dec 2006 - Rafflesia Medical Centre Kota Kinabalu

Jam 9.12 pagi, lahirlah seorang puteri sulong saya yang saya dan suami namakannya FARAH ADLEENA bermaksud ; Yang girang dan Yang adil. Saya melahirkan dia melalui caesarian, setelah menunggu 40 minggu.
(overdue), Jadi saya dan suami decide untuk teruskan saja pembedahan. Pertama kali dalam seumur hidup, saya masuk hospital :{

Tapi kesakitan yang saya rasa, gementar berbayar dengan kelahiran Puteri saya dengan selamat dan sihat, Nana.
Sangat bersyukur dengan kehadiran nya. Dia adalah penceria keluarga. Sesuai dengan namanya.


Baby Nana


Kesayangan mama, teman mama.


Penceria keluarga. Ketawa girang.

Nana sekarang sudah berusia 4 tahun. Alhamdulillah. Anak mama membesar dengan sihat dan cergas. Nakal budak-budak. Tapi kesian dia ... dia demam pula masa ni. Sekarang ni pun baru bagi dia ubat PORO untuk kurangkan demam. Mudah-mudahan esok dia bangun dengan sihat dan ceria. Boleh bawa dia jalan-jalan dan entertain dia. :)

Mama sayang Nana.. sangat..


 yuyu pun sayang nana...



3 comments

haniz said...

happy birthday nana

NM02 said...

hi.. jom tukar link. ai dah follow yu tau. kalu sudi, follow me back eh. maceh..

Effa | Mama FZ said...

TQ aunty haniz..

NM02.. orait bebeh.. no problemm :))