SaYa NaK TuDunG DaRi AnA sUzAnA yAnG CoMeL...


Normallah kalau saya selalu tak bernasib baik dalam mana-mana peraduan atau GA. hahaha. Tapi tak ada, saya tidak akan mengaku kalah .. :)

Ana suzana ni sangat bermurah hati orangnya. Blognya pun sangat keibuan. Sangat comel -anak-anaknya :P
Dia pun comel... sangat. Ok.. memandang ini bukan sesi membodek, kita lupakan saja semua tu ok :)
Siapa-siapa yang berminat boleh ke blog Ana...

[STICKY TAPE MODE SEHINGGA DIBERITAHU]

Saya tak tahu sapa nak di'tag'... boleh tak saya skip ? :))

FATIN kot... nak tak ?

9 comments

Ana Suzana said...

ekekkke.. entry yg comellll sgt.. kekke

Effa | Mama FZ said...

na... entry comel ada present tak hehehehhe...

NuRuL FaTiN BtE MoHd uSSdEk... said...

hahhaa..aunty ni...ada ja...hhehe

NuRuL FaTiN BtE MoHd uSSdEk... said...

i always want d tag as long itu bnda yg bagus n suitable for me..hehehhehe

NuRuL FaTiN BtE MoHd uSSdEk... said...

i always want d tag as long itu bnda yg bagus n suitable for me..hehehhehe

NuRuL FaTiN BtE MoHd uSSdEk... said...

i always want d tag as long itu bnda yg bagus n suitable for me..hehehhehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

aii pun nak gak..
serang!!!!!!

deqlis said...

akan join jugak...hehe..

wah Ana Suzana dok giveaway tudung yaa... yg gerammnya asik2x x dpt jer nie huhu...

kih kih...

x p MAHA ka?? hari nie ada lagi last day..:-)

Effa | Mama FZ said...

deqlis... kita kat sabah.. ada ke kat sabah? hehhehe...

rasa macam takde... :(

leily... serang... jgn tak serang.. mana tau ada LUCKkkk