Selamat malam 2010, Selamat datang 2011 - Kita mahu LEBIH

Kami Mahu Lebih Cinta! We want MORE LOVE!

Penutup 2010, saya ingin publish entri penuh dengan cinta dan kasih sayang.
Sepanjang 2010, byk suka dan duka yang saya lihat di depan mata dan saya rasakan dari hati.
Hanya Allah Maha Mengetahui setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah tersembunyi.

Hidup penuh cabaran, walau apa yang menghalang, hidup harus diteruskan.

Terima kasih atas segala pelajaran sepanjang tahun 2010.
Terima kasih atas segala kasih sayang dan rasa pilu dari mu.

Penutup 2010, bermakna terbuka lembaran baru 2011.
Tiada apa yang saya harapkan selain tahun tahun berikut ini adalah tahun tahun yang dapat memberikan saya dan keluarga saya kehidupan yang lebih baik, pelajaran yang mematangkan kehidupan- agar kehidupan kami berikut nanti, menjadi lebih bahagia, lebih optimis, lebih positif, lebih bermakna dan lebih diberkati.
InshaAllah.

Nota kaki: Semua saya nak lebih, tapi satu saja saya nak 'kurang'. Saya nak 'kurang'. 'Kurang' marahkan anak-anak. 'Kurang' jadi hulk hogan.


4 comments

nonie said...

norf, lebih kurang jer entry new year kita kali ni... huhu... happy new year to you dear... semoga segala impian menjadi kenyataan AMIN!

Effa | Mama FZ said...

salam nonie...

ye ke... hehehe..
more Love... more Love ... More Love..

:))
Ameeen....

ZZnoor said...

hihi..mahu kurang marah ye...
slamat mencuba...insyaAllah blh...
utk yg positif? of coz sy pn mau lebih!
ya, slamat thn baru!

Effa Sahat said...

hehehe.. susah oo nak jadi kurang marah... hehe.. byk dugaaann