30 things : Simple Pleasures In Life

Credit -haniz*eyecandy. Click picture to go to her page
Semalam, saya tidur agak lewat. Selepas tidurkan anak-anak, saya blogwalking dan berscrapping sementara mata belum mahu tidur.

Sesuatu yang menarik hati saya. Saya pun bertekad untuk buat entri tentang itu esok (hari ini).

The idea is to "Make a list of 30 Simple/Little Pleasures in life that always perk you up. Just list what ever comes in your ming in no particular order".

So this is my list :)

  1. Books
  2. Baking cakes
  3. Decorating cakes
  4. blogging my blog mamafaranzara.blogspot.com
  5. taking photo. especially my daughter's photos.
  6. flowers.
  7. karaoke. i love to sing.
  8. alia's smells when she gets up every morning
  9. my hubby's smells
  10. fresh fruits and veges.
  11. pedicure and manicure
  12. smells of the rain
  13. windy days
  14. clear sky and starsssssssssssssssss
  15. PINK
  16. RED
  17. lappy and wifi.
  18. scrapbooks and digital scrapbooks.
  19. soto! (i miss to eat soto)
  20. friends.
  21. my phone
  22. my mom
  23. a clean toilet
  24. yoga
  25. listening to musics
  26. talking
  27. shower
  28. honey lemon
  29. nasi goreng tom yam at HOMES
  30. a cosy bedroom at nite :)
*balik ke bahasa ibunda*

Inilah saya. Saya adalah apa yang saya nak jadi. hah! dalam bahasa inggeris yang lebih tepat ;0
This is me. I am what I like to be.

2 comments

azieazah said...

Betullah. Ada banyak perkara/benda yang ringkas, simple tapi cukup menceriakan, mengujakan kita.

Sebaiknya perkara yang jujur dan menjadi diri sendiri.

I love books, too.

Effa Sahat said...

saya dari kecil lagi, mummy saya suka belikan saya buku. ke sekarang, sy suka buku.. tp bukan novel cinta... :)