Pasal Blog

Saya ada masalah, saya tukar layout. Saya bosan, saya tukar layout. Saya tak ada idea, saya tukar font. Saya tension ? Saya tukar semua font, background.

Macam rumah ni juga. kalau bosan, saya pusing kerusi mengadap sini, lepas tu esok lusa mengadap sana lagi. Tu sebab kerja tak pandai habis. Cepat bosan, dan cepat cari idea untuk yang baru.

Tak baik, tak baik.

beberapa hari yang lalu, saya sangat sibuk. Pergi balik KK-Sepanggar urus itu ini. Suami pegi medical, beli barang keperluan bulanan. Kemas rumah, persiapan untuk majlis bacaan yasin dan doa selamat. Saya tak sempat duduk. Saya tak sempat pun nak ambil gambar untuk project 365 saya. Kesudahnya, beberapa hari 'kosong' tidak ada gambar atau entri untuk di masukkan.  

Pada waktu malam, sebelum saya tidur, saya godek-godek, blogwalking untuk menenangkan otak sebelum tidur. 



No comments