P365 : Day 9 :- Berenang Wahai Jerung dan Duyungku...



Saya sangat penat. Sangat letih tidak terkata. Aktiviti minggu ini sangat padat. The kids are so happy. And the husband too. And me ; also.


Perkara pertama kami buat ialah ; bawa anak-anak ke kolam renang. Melangsaikan hutang petang kelmarin. Petang kelmarin, hujan lebat - dan kami pun dah terlewat. Jadi hasrat anak-anak nak menyelam, tidak tercapat. Objektif di bawa ke hari ini.


Gambar-gambar RANDOM



Nana: Papa nak ajar berenang, tapi dia sangat takut. Aduhai.



Huh! Saya Jerung! Tapi saya takut air. huhuhu.




Permandangan Kinabalu dari tempat saya. Cun kan ?


5 comments

Yan said...

Tak sabar rasanya nak ke Mount Kinabalu tu

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sonot men air bdk 2 org tu ek..
ai pn lama dh tak bawak alya pi pool, kat sini dh musim tengkujuh..
tak seswai la wat masa skrg, nnti tak psl2 terketar2 lak dlm air.. sejukkk, mandi pagi pn 5 minit dh skrg, hihihih.. :P

Effa Sahat said...

kak yan,

Gunung kinabalu mmg sentiasa memanggil2. sbb effa tinggal kawasan sepangar bay, mmg clear nampak dari sini.

Effa Sahat said...

Leily,
kat sini petang je hujan.. petang je hujan...

jadi terpaksa bawa pagi. SUNBURN my face uuu.... :(

apa apa lah saja .. demi anak2.. hehehe

Janna Wan Muhammad said...

fa..di KK u swim di mana? best kan dapat swim?