Ya. Sila Bersabar.



Saya tak ingat bila kali pertama saya pandai menulis. Apa bentuk no. 1 saya pertama kali saya menulis. Yang saya ingat, mummy saya bukan lah seorang mama yang buka buku saya setiap hari, tengok apa kerja rumah saya atau tanya saya apa saya buat di sekolah saban hari.


Tapi.


Tapi mummy saya sangat prihatin bila saya perlukan apa-apa untuk sekolah. Dan mummy tak pernah marah marah. Mungkin juga sebab dia tak perlu marah. =.=

Mengajar Nana untuk menulis dengan baik sangat mencabar. Homework dari Taski adalah menulis satu lembar 1 dan 2. TANPA garis. Mamanya yang baik hati ni, buat garis untuk memudahkan kerjanya. MASIH... kurang fokus anak saya ni!

Mula lah dia tanya ; mama, nak makan. ; mama, nak minum; mama, nana ngantuk laahhh...; mama itu... ; mama ini... ;

Sila bersabar Mummy.

4 comments

Kujie said...

hehehe..... jgn lebih2 nnt dia dah muncong tarik muka 14

yang tau buat pun dah tak pandai nak buat

sabar je lah...hehehe

Effa Sahat said...

balance.. huhuhu.. i need to balance.. saya garang sangat ke kak jie.. adui. sy kena mandi bunga rasanya... :)

Daddy Ziyyad said...

Salam kenal..

Berapa umur anak u?
Saya pun tak ingat bagaimana saya belajar menulis..hehehe

Effa Sahat said...

mine is 4+ yrs and 1+ yrs. :)