2 budak pink dan saya.


Petang-petang, saya memang suka bersantai di laman bersama z dan 2 budak pink. Kalau z tak ada di rumah atau lambat balik, atau pergi bersukan, saya & anak-anak bersantai di rumah la saja. 

Sekarang memang saya ada lebih masa untuk attach dengan 2 budak pink. tak macam sebelum ni. Sebelum ni, kalau waktu petang, z balik, dia take over anak-anak, saya bergegas mandi dan solat. Kalau z tak tolong, memang saya tak sempat nak solat la jadinya. 

& yang paling best untuk saya, saya ada masa nak tutor Fara di rumah. Boleh la consentrate dengan dia, since, sekarang ni dia lebih banyak main game & tengok spongebob squarepants. Kena pantau jugak ni. =.=

2 comments

Kujie said...

Anak anak....tiap peringkat usia ada cara berbeza....tips petua tu cuma manual, kita kena sendiri ejas mengikut peribadi anak2 kita sendiri.

MamafaraNzara said...

kak jie, kekadang terasa mencabar betul jadi mak ni...