Jejaka-jejaka yang pernah di hatiku. (dan yang masih di hati ku)

Masa zaman-zaman saya masih muda (ops, sekarang bukan tua, sekarang lebih senior), saya pun macam anak-anak buah saya sekarang yang meminati Justin Bieber la, yang vampire eclipse tu sapa nama dia, Edward?, Jacob? Semua mengikut zaman la kot ye. Tapi bila dah berumur begini, takde maknanya nak minat Bieber atau pelakon-pelakon muda macam tu. hehe. n_n

Dulu-dulu, minat tengok Jonathan Brandis. Rupa-rupanya mamat ni dah mati bunuh diri kat apartmentnya last year. tsk tsk tsk. Ruginya kehidupan dia ni. Bunuh diri tak masuk syurga la JB. Sian kt awak kan. Tak pe, berbahagia lah di sana.

R.I.P Jonathan Brandis.

Next. Saya juga adalah peminat setia David Duchovny yang lebih saya kenali sebagai MULDER. Pelakon HOT zaman itu, The X Files. Memang minat gile dengan mulder ni, sampaikan memang nak jadi macam Gillian Anderson, Scully. Bahagianya kalau dapat jadi Scully masa tu. Hehehe.Tapi memang la, dia ni kalau berlakon cerita lain selain The X Files tu, memang tak berkesan.

David Duchovny

Shahrukh Khan yang hot.
Dan yang ini. Memang sampai sekarang saya masih minat lakonan dia. Tak lah hensom sangat, tapi memang manis. Versatile & Hot. n_n

Papa to my daughters.

Tapi dalam banyak-banyak tetap yang ini pujaan hati. Dulu kini dan selamanya. hehehe. Kena nyatakan juga, kang kalau dia baca entry ni ... ada yang cemburu. Hahaha...

6 comments

Yan said...

assalam effa.


dah lama tak berrtandang. apa khabar?

Effa said...

wsalam kak yan...

Alhamdulillah kak yan. saya okay okay saja... :)

zura_habib said...

yg dh meninggal tu sy xkena tp mulder tu kenal..ms tu sy sek rendah lg kot...SRK sy xminat..kenapa tu malasla ckp kang effa marah hihi...

Effa said...

hahahahha... zura .. nehi nehi nehi.. jgn ckp pasal SRK tau. hhaha... :P takde le sy hard core macam dedulu... sekarang sedang-sedang saja...

L said...

hohoho.. naseb ada selit sikit last tuh.. kalu x,, mawu majuk setahun.. huhu

dah solat ke belom?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-2.html

nonie said...

rasanya dah tak ingat jejaka2 jaman dolu kala tu... sapa yg nonie minat ek? amnesia sat... shah rukh khan tu pernahla gak suka masa jaman2 layan hindustan dulu al-maklum cik abg kita kaki hindustan gak... huhu