Rindu bertandang...

Assalamualaikum.

Dah lama tak update blog. Terutama blog ini. Semenjak ada blog baru di wordpress (yang hampeh itu), saya terabai blog free ini. Walaupun blog ini free, tapi saya sangat merinduinya. Sangat saya merindui kamu mamafaranzara. sob. sob. sob. Kamu rindu tak dengan saya ? 

Tapi sesungguhnya kekasih pertama dan lama adalah emas. Lebih senang dikendali, lebih mudah untuk hidup bersamanya. Saya sangat sayang pada kamu (mula dah rasa macam ingin kembali ke sini). Boleh aja maintain 2 blog ni, tapi satu blog pun tak ter'update, banyak cantik idea nak ada 2 blog. Last-last dua-dua tak terupdate. Terabai. Blogger tak bertanggungjawab nanti jadinya.

Interface blogger yang baru ni pun not bad. Memang I loooiike. 

Jiwa agak kacau kerana ketiadaan papa bucuk di rumah ini. Dia bertugas luar kawasan. Sudahlah kawasan yang tidak dapat dihubungi. Boleh gile kalau macam ni. Tapi mudah-mudahan dia selamat pergi dan selamat kembali. Kepada yang menghantar papabucuk saya bertugas jauh-jauh, rasa macam nak babap kamu laju-laju. Sungguh kejam kamu kepada saya! Hidup tanpa nya bagaikan tiada udara. Tersekat-sekat nafas.

Well, at least, I know how it feels to miss him and how much I need him. Yes. I love him badly and need him so much. Eh, macam ayat tak betul kan? I love him so much and i need him so badly. Okay, baru sound okay. Erks. Jangan berhotak kuning pagi-pagi buta. I need to see his smile and laugh his silly jokes. I miss those moment. (alamak, baru 2 hari dia outstation tau, ketuk kepala skit, betulkan skru di dalam otak).

The kids.

Mereka sangat positif sampai saya sebel.

Di pagi yang hening,

"Nana, mama rindu papa".

"tak ape, papa pegi keje je, bukan pegi mana. Nanti papa balik la beli mainan".

ERks. Ini baru namanya anak tentera. n_n

Rindunya. Haihh..... 


I miss you papa. -_- . Come home soon okay ? 


4 comments

Cik Ila said...

so sweet.. ;)

Effa said...

tq cik ila. :P
manis ke? hik hik. i hope it's not too sweet, cos boleh tersekat arteri sy merindui dirinya ...n_n

izazi said...

fa, hihihi suka dgn jawapan nana ..
very +ve :)

Effa said...

kak, dia mmg... hehe.. well, at least she said something nice to me kan. hehee...