berita yang sudah berlaku, tapi masih hangat dihatiku...



Alhamdulillah. menjadi surirumah sepenuh masa tanpa ada pendapatan sendiri, menyebabkan saya agak pesimis utk melangsaikan loan ptptn says yang sebenarnya hanya bernilai 7k. walaupun saya cuab bayarnsikit sikit dari start berhenti dulu, bila saya check semula d ptptn, hutang saya bertambah pula kepada 11k. mungkin dek kerna interest 3% yang dikenakan. bunga bunga bunga...

Allah mendengar doa saya. melalui suami, Dia membantu saya agar dapat tidur dengan sedikit aman selepas ini. 


hubby sudah bersetuju untuk melangsaikan terus loan ptptn, memandangkan, ia bagai tiada berkesudahan.

dan akhirnya, kini saya bebas!!!! 

tiada kata, hanya * terima kasih yang Allah... kerana mendengar, terima kasih kepada suami atas pemahaman dan pengorbanang. tidak terbalas rasanya.. 


6 comments

Yan said...

alhamdullilah..

if not nak keluar travel pun jadi susah kan..

Rozita said...

Lega bila dah habis hutang ptptn ni

nanazack said...

uwaaaaaaaa!!!! jelesnye...huhuhuhu...aku duk tgh tggu proses ujrah ni setel, pastu bru tau tggl bpe bakinye....huhuhu...

effa, nak tanya la, ada tau mana2 umah mau disewa kat labuan?

Effa said...

Kak yan, huhu tak juga kak, sy belum blacklist... Tp masalahnya, hutang tak pandai abiss...

Effa said...

Rozita,
Betul.. Lega rasnya.... :-)

Effa said...

nana, nanti calling calling labuan k.. Bila ko bertolak?:-)