Cinderella Hindustan

Bila bertentang mata dengan screen je, otak sudah jadi jammed tak tau apa nak tulis. Walhal, saya mmg sudah bersemangat nak update perkembangan terbaru saya dan bercerita tentang aktiviti saya selama sebulan lebih menyepi dari blog. Kalau blog ini rumah, pasti sudah bersawan. Ia rumah virtual, jadi ia sentiasa clean and clear, except saya rasa cepat bosan dengan appearance blog saya sendiri. Rasa macam nak tukar saja layout.

Sebulan lebih berlatih untuk Malam bollywood. Akhirnya malam itu datang juga. Memang berabis tahap kajol kami malam tu. Memang tak ingat dah jadi mak orang. Hehehe.





Alhamdulillah, walaupun ada kekalutan,kelambatan, kesukaran akhirnya selamat juga kami dari bala yang besar itu. Mengharung juga la segala gusar dan neves. Hehe. Best juga sekali sekala rasa macam rani mukerji. Hehe. Yes, kena balik sebelum pukul 12. Jam 12 tengah malam sampai balik ke rumah, sudah ... bertukar rupa menjadi surirumah tangga yang terbaik sekali. Pakai baju kelawar, mata pun sudah hitam semula. :P


 Ini anna. Partner in crime :)

Ini baru 4 orang artis bollywood. Ramai lagi artis malam tu ... kajol, rani, preity zinta, semuaaaaa ada...


Malangnya vclip untuk persembahan kami malam tu, saya belum dapat dari juru gambar. hehehe. Nanti kalau dah ada, saya akan uploadkan kat sini.


Life kembali normal. Sudah tidak perlu berkejar ke rumah bakat setiap hari. Sudah tidak perlu kelam kelibut ke pasar dan straight masak untuk tengahari. Hari-hari ku akan lebih santai. Tapi takut, lemak lama datang kembali. Huhuhu....




5 comments

Janna Wan Muhammad said...

lawaaaaa....! mcm heroin hindustan dah ni ! ehehehe...

Dalila Hamid said...

bolywod stail ni... dela suka... :)

nonie said...

comeynya norf!

Effa said...

kak janna... hehehe.. rani mukerjie hei...

dalila... hehhee:) thank you...

nonie... hihihi... nanti tgk org menari.. macam kartunn... :P

ezzahrazib said...

Tahniah ye...performance yang mengasyikkan!! Pas ni nak kena belajar menari plak la ngan effa...anyway..WELDONE!!