suka buat , tak suka makan

Dilemma seorang orang yang minat untuk buat kek, masa buat kek tu memang excited. Memang suka. Memang best. Tapi, memang tak makan.

Mungkin saya tak bagitau korang kan, saya bukan pemakan makanan manis. Sweetness is me, but sweet sweet thingy is so not me. Makan sikit-sikit la, tapi bukan peminat. Sekadar di mulut rasa sikit, sudah lah.

Tapi saya memang suka buat kek. Terutama....

CHEESECAKE

 CHOCOLATE MOIST

DOUBLE LAYER CHEESECAKE

CUP CAKE :))

Rindu nak buat kek. Tapi siapa nak makan?
Nana memang selalu cakap. "mama .. buatkan kek untuk nana". Tapi bila dah buat makan SETENGAH POTONG.

grhhhh...

Tapi takper, untuk birfday Nana tahun ni, insyallah mama akan usahakan. :)

Can't wait to meet December.




4 comments

yan said...

wahhh..pandai buat cake yeeee...

ezzahrazib said...

Amboiiii....kalah kedai kek nihhh!!...

Effa said...

kak yan.. pandai... huhu.. takde la pandai.. boleh buat...


kak izzah.. hahaha.. kalah masterchef... tapi dah kalah dah saya awal2... :P

cik iman said...

saye juge suke membakar..=)tp saye juge suke makan...")