Random Jer





USS MAKIN ISLAND



Kapal dari US datang bertandang lagi. Tapi kali ni memang Super besar. Kalau nak banding dengan kapal-kapal Malaysia memang - tak boleh cakap lah. Sangat Besar.


Kalau dari luar pengkalan pun boleh nampak, macam kat gambar atas sekali.  Kapal ni jenis - LHD. Landing Helicopter Dock. Eh. Macam mahir je. Husband la yang minat. Saya suka tengok je. :)


Jadi bini tentera ni, ni la yang bestnya pun. Tengok kapal perang. Kepada yang belum kawin, cari le ye yang seragam putih. Tapi pastikan perut nya tidak buncit. Yang buncit kebanyakan sudah berkahwin. Hehehe...



No comments