Cucu angkat ....

Assalamualaikum... =)


Dirumah ni sekarang dah ada penghuni baru berdaftar. Kucing-kucing anak Chocho. Memang niat dihati, nak kembiri chocho, tak larat sebenarnya pelihara banyak. Tapi sudah terlewat. Soooo chocho sudah ternoda (hihihihi), akhirnya telah melahirkan 3 ekor anak kucing yang sangat chochomel. Tapi tak ada satu pun serupa dengan maknya... *_*



The only jantan in the cage. Kami kasi nama dia "mamat". :)


Ni gambar mamat lagi. Yang 2 ekor lagi tu betina. Belum decide lagi nama derang ;P


Sudah ada cucu saya .... ^_~

4 comments

Lily@MamaZaraZareef said...

banyaknye kucing die..comelllll..sy dah lame tk bela kucing..sejak kawen n ada anak ni mmg tk dan nk membela..yg ada pon kat umah mak kat kg tu tinggal sekor jek..huhu

Norf @ Effa said...

ni melayan anak2 ni lily, ikut2 malasnyee nak mengurus .. huhuhu..

ked said...

salam kak..
1st time datang.. hehe
mamat tu sebijik cam kucing saye, kenit yang hilang baru-baru ni..
sampai skang tak jumpe lagi..

Norf @ Effa said...

wsalam ked.
ye ke.. mamat ni baru kena bising dek encik somi sebab buang najis merata.. haish.. hehehe...