Ayam Penyet Mama


Kalau ada di antara korang di sini orang KK atau tinggal di KK, aku rasa korang mesti pernah rasa Ayam Penyet di KoKi bandung atau di Warung Padang Jawa, Alamesra. Oleh kerasa request dari Tuan besar, dia nak makan ayam penyet, jadi terpaksa lah ayam di rumah ini di penyetkan juga. :) Menu mudah ringkas dan menambahkan selera. Yang best, Tuan besar kata, lagi sedap dari ayam penyet di KoKi Bandung. Ahaks. Bodek nampak.....


Kesian tengok anak-anak, tak kemana-mana sangat masa cuti sekolah ni. Jadi saya bawa Nana dan Alia ke kolam renang dalam pengkalan. Bukan pandai berenang pun, cuma main-main di gigi air. HEHE. Jadilah, nak gembira kan hati anak-anak. ;)

2 comments

Lily@MamaZaraZareef said...

pandainye die buat ayam penyet..saya tk pernah wat sndiri..asyik makan kat kedai aje...hihihi..

p/s: bila nk proceed anak no 3 tuh..effa jalan dululah..saya nk bagi zareef manja2 lama sket lagi..kekekeke

Effa said...

Lily, menu paling senang!hehe..

proses asyik tergendala ni! haishh... hhahahaha